girlsfromstarstable

Alla inlägg den 1 augusti 2014

Hej!


Nu sitter man här i det blåsiga Kroatien och har ingenting att göra. Alltså, ingenting. De senaste dagarna har vädret varit - vad ska man säga..- urk? Det har varit riktigt dåligt och påverkat både mig & min familjs humör. I princip det ända jag gjort idag är att hjälpa min mamma med lite arbete, suttit framför dator och snackat med vänner, kollat in bloggar & starstable database samt planerat typ hela min framtid (ekonomiskt) inom starstable online.

Alltså, jag har planerat NÄR jag ska köpa hästar, HUR och med VAD jag ska köpa mina outfits, hur mycket det kommer kosta mig samt hur mycket som blir över. Själv är jag rätt nöjd över mina resultat.   Kommit fram till att först blir det Dusters outfit som ska inversteras, sedan ska han levlas, under denna tiden ska jag samla SC och JS, när han är i lvl 15 kommer Melodi (min blivande ponny) till familjen, hennes outfit ska investeras (mest med JS eftersom hennes outfit kommer innehålla samma sadel, träns, byxor, handskar som dusters och alla andras hästar typ). Hon ska levlas till 15, under tiden samlar jag på JS och SC, köper Abella (andalusien) och hennes outfit och så fortsätter det sådär tills allt jag behöver har investerats! Haha, sen blir det väl bara en massa sparanden eftersom jag har typ allt jag behöver ändå.

Jag tror att ni kanske förstår hur tråkigt jag har det när jag ändå tog mig an och planerade hela min EKONOMISKA del i SSO. Det är bra att lära sig i förväg. Jag har även skickat in en idé till starstable. Vi får se om de svarar XD Snart bär det även av tillbaka till Sverige! Nästa fredag. Kommer VERKLIGEN  sakna Kroatien.. ;c ♥ Men vi får se det från den ljusa sidan, jag får träffa mina vänner igen, köra starstable åt återgå till en rutin xD

Det jag nog kommer sakna mest med Kroatien är atmosfären, lukten, friheten & havet. Jag är ju trots allt Kräfta (haha i stärntecken) så jag tillhör i havet. Nejmen, flummig jag vart där.

Hoppas ni haft ett riktigt skönt sommarlov!♥
XOXO, Andrea♥

 

♥ Presentation♥


Vi är 3 tjejer som spelar Starstable dagligen. Vi skriver inte våra riktiga namn men vi kallar oss Andrea, Esther & Cassandra. Vi bloggar om Starstable och lite redigeringar.
// Esther, Andrea & Cassandra.
P.S Klicka på bilderna så blir dom större.

♥Kategorier♥

♥ Senaste inläggen ♥

♥ Omröstning ♥

Om ni skulle köpa en häst, och ni bara fick välja en av dessa, vilken skulle det vara? ♥
 Ponny - skäck
 Dansk Varmblod
 Andalusie - Fuxfärg
 Selle Francais - skäck
 Arabisk Fullblod - Svart

♥ Fråga oss ♥

1 besvarad fråga

♥ Arkiv ♥

♥ Gästbok ♥

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Snowkiss aka Santex

Santex

   

Foxeye aka Fay

Fay

 

IceBoy

IceBoy

 

Superstar aka Sibella

 

LionKing aka Simba

 

Miniprincess aka Melodi

 

AshBell aka Abella

 

Wolftear aka Duster

 

GreyAngel aka Angel

Angel

 

Ashheart aka Iddy

Iddy

 

PopStar aka Poppe

Poppe

  

Wildprince aka Prince

Prince

    

Skylove aka Skrållan

    

Starfighter aka Kenny

 

Frostchild aka Lillagubben

 

 

 

(Bättre bild kommer)

Blueblood

 


Skapa flashcards