girlsfromstarstable

Alla inlägg under december 2014

 

Ridhus e allt bra att ha när vädret är kallt och ruskigt. 

XOXO, Esther 

God jul!


Idag är det julafton. Jag har typ inget att skriva om för jag skriver det här den 19 dec. Men jag sitter antagligen justr nu och tittar på TV, är hos min farmor eller öppnar julklappar. tänkte lägga ut en bild som jag gjorde för ett tag sedan. Det är en lite annan metod och jag är inte supernöjd. Men den är iallafal till Killen.

  

Hejsan!<3


Jo, idag, köpte jag min efterlängtade fjording! :D Han heter IceBoy c: Sjukt fin & härlig! Han är 3 vintrar & börjar just att bli inriden... det märker man väldigt mycket eftersom han är väldigt outvecklad i olika saker, om man jämför med t.ex Santex & Fay.. Men det kommer vi jobba på!


 



Man var ju tvungen att bli populär för att kunna köpa hästarna & jag kände liksom attjag inte orkade... Men jag tog på mig arbetet och gjorde det! Det tog ett tag men det ångrar jag inte ;) 

 


Det tog ett tag innan jag bestämde mig för vilken jag skulle köpa, det finns 3 olika färger men 2 hästar är likadana varav en är redan i lvl 10! Dock köpte jag inte den eftersom ja inte pallade slösa pengar på något jag kan göra själv. Så jag köpte den ljusbruna, eller den isabellfärgade hästen :D SSO är sjukt generösa, dom ger t.o.m en outfit till hästen :D

 

Detta är alltså IceBoy, sjukt gullig och rar, väldigt sprallig & helt enkelt underbar <3


Lite fakta;


Namn: IceBoy

Ålder: 3

Ras: Fjording

Inriktning: vet inte, håller på att inridas

Kön: Vallack


Övrigt: Snäll, rar & väldigt glad. Alltid lekfull av det jag sett. 


Hej!

Idag åker jag söder ut i landet. Så jag kommer lägga upp några tidsinställda inlägg undertiden. Men jag ville bara önska er en god jul och ett riktigt gott nytt år. Ses 2015! (påriktigt alltå, det kommer ju inlägg)


 

Jag har typ suttit och fangirlat typ hela kvällen!! Rubtiken säger allt, min idol sa jag till min vän inbjudan! Så kul!

   

Här är en bild jag tog på hon och en til i prime stars som heter Ida Sealake. (det kom med två till i bilden men det viktigaste är att man ser mina idoler) <3


 

XOXO, Esther 

Äntligen, och utan att ha gjort färdigt uppdragen med elizabet och solens cirkel. Jag har inte räddat Lisa eller nåt. Gud va stolt jag är över mig själv. 

   

XOXO, Esther

 

XOXO, Esther 

♥ Presentation♥


Vi är 3 tjejer som spelar Starstable dagligen. Vi skriver inte våra riktiga namn men vi kallar oss Andrea, Esther & Cassandra. Vi bloggar om Starstable och lite redigeringar.
// Esther, Andrea & Cassandra.
P.S Klicka på bilderna så blir dom större.

♥Kategorier♥

♥ Senaste inläggen ♥

♥ Omröstning ♥

Om ni skulle köpa en häst, och ni bara fick välja en av dessa, vilken skulle det vara? ♥
 Ponny - skäck
 Dansk Varmblod
 Andalusie - Fuxfärg
 Selle Francais - skäck
 Arabisk Fullblod - Svart

♥ Fråga oss ♥

1 besvarad fråga

♥ Arkiv ♥

♥ Gästbok ♥

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014 >>>

Snowkiss aka Santex

Santex

   

Foxeye aka Fay

Fay

 

IceBoy

IceBoy

 

Superstar aka Sibella

 

LionKing aka Simba

 

Miniprincess aka Melodi

 

AshBell aka Abella

 

Wolftear aka Duster

 

GreyAngel aka Angel

Angel

 

Ashheart aka Iddy

Iddy

 

PopStar aka Poppe

Poppe

  

Wildprince aka Prince

Prince

    

Skylove aka Skrållan

    

Starfighter aka Kenny

 

Frostchild aka Lillagubben

 

 

 

(Bättre bild kommer)

Blueblood

 


Skapa flashcards