girlsfromstarstable

Alla inlägg den 3 oktober 2014

Hej! 

Jag har funderat över en sak. Varför börjag man alltid med jag har funderat på en sak eller jag har tänkt.... 

Jag har tänkt på en annan sak. Jag funderar på att skapa en egen blogg. Jag är inte riktigt säker men jag har funderat på det. Det är typ lixom bara jag som är aktiv på den här bloggen men jag kan ju inte ta över den eftersom det är Andreas och Cassandras oxå. Det som kan vara nackdelen med en egen ny blogg kan vara att det ju bara är jag som skriver och då när jag inte skriver så får ni läsare ju inget. Och det är jag rädd att det ska hända. Jag tror jag kommer fortsätta med denna blogg ett tag till för jag måste fundera. För jag försöker skriva så ofta jag har tid eller så ofta jag har något att skriva om men det blir lite lite ändå och då kan det var bra att man delar så det finns nån fler som kanb skriva. Sen så kanske ni undrar vad som hände med Cassandra, jo hon är inte bortrövad bara så ni vet, men hon tyckte inte det var kul att blogga om SSO. Fattar inte hur man kan tycka det men smaken är ju delad. Så hon har helt enkelt slutat blogga. 

Aja det var lite som jag kunde skramla ihop, lite tråkigt kanske med hopas det var nåt som ni kunde läsa. SES!

 

XOXO, Esther


♥ Presentation♥


Vi är 3 tjejer som spelar Starstable dagligen. Vi skriver inte våra riktiga namn men vi kallar oss Andrea, Esther & Cassandra. Vi bloggar om Starstable och lite redigeringar.
// Esther, Andrea & Cassandra.
P.S Klicka på bilderna så blir dom större.

♥Kategorier♥

♥ Senaste inläggen ♥

♥ Omröstning ♥

Om ni skulle köpa en häst, och ni bara fick välja en av dessa, vilken skulle det vara? ♥
 Ponny - skäck
 Dansk Varmblod
 Andalusie - Fuxfärg
 Selle Francais - skäck
 Arabisk Fullblod - Svart

♥ Fråga oss ♥

1 besvarad fråga

♥ Arkiv ♥

♥ Gästbok ♥

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Snowkiss aka Santex

Santex

   

Foxeye aka Fay

Fay

 

IceBoy

IceBoy

 

Superstar aka Sibella

 

LionKing aka Simba

 

Miniprincess aka Melodi

 

AshBell aka Abella

 

Wolftear aka Duster

 

GreyAngel aka Angel

Angel

 

Ashheart aka Iddy

Iddy

 

PopStar aka Poppe

Poppe

  

Wildprince aka Prince

Prince

    

Skylove aka Skrållan

    

Starfighter aka Kenny

 

Frostchild aka Lillagubben

 

 

 

(Bättre bild kommer)

Blueblood

 


Skapa flashcards