girlsfromstarstable

Alla inlägg den 12 augusti 2014

Nu har två nya änglar kommit hem till mig. IGEN. Jo, det blev ändrade planer. Nu när jag har alla hästar jag vill så kommer jag fortsätta spara. Orkar inte mista en massa pengar. Anyways, här kommer några URGULLIGA bilder på Simba & Melodi<3


Lite kort info också under bilderna!

   

Min sjukt söta ponny Melodi! Hon är en glad splarrig tjej på 5 vårar som älskar att busa & att plaska i vattnet. Hon är en fena på hoppning & henne kommer man nog köra vissa lopp med!



    

Simba är en sjukt snäll, rar kille och väldigt busig. Han är ju fortfarande bara 3. Något jag ser att han gillar är dressyren. Jag & Esther körde lite dressyrträning och han hängde med i det flesta man ville göra. Såklart var det enkla uppgifter, alltså att man bara ska lyda vad jag vill göra. Han sköter sig bra!

 


Älskar dom båda redan sjukt mycket!

 

XOXO, Andrea








Hej! 

Idag så köpte jag min andalusie ochj det blev lilla Iddy. Så hennes info kommer när jag har lärt känna henne lite mer. Men jag vet redan att hon är en fena på dressyr. Hennes riktiga namn är Ashheart men hon kallas Iddy. Här kommer en bild på mig och Andrea! 

XOXO //Esther

 

Hej, vet att det var länge sedan men jag har inte haft något att skriva om! Men nu så ... jag har mycket pengar och varje gång jag gör ett uppdrag så står det så här:

   

Det är lite lol att man bara kan ha 10000 JS! Här kommer en bild på mig och Angel!

 

XOXO // Esther 

Ålder: 13 år

Kön: Sto

Namn: Ashbelle

Smeknamn: Minerva / Abella

Mankhöjd: 176 cm

Inriktning: Hoppning

 

Personlighet:  En rar och mysig tjej som man verkligen kan lita på. Hon är säker på det hon gör & hon ger aldrig upp. Något hon ger åt alla är trygghet & kärlek.  Hon älskar att få hoppa och att springa genom städer. Hon är lite av en stadsbrud ;)

 

// Andrea        

 

Umm guurl... its a "she" -.- 


Haha, känns lite random att man inte kan välja kön på sina hästar. Det blir ju alltid "han". Något jag tycker borde införas är just detta, att kunna välja kön på hästen. Tycker det skulle vara bra, för nu är det liksom "what ever". Aja, en ide bara.


// Andrea

Hej!


Nu blir det Ashbelles bakgrund c:


Abella föddes föddes 2001 - Maj 8. När hon blev 3 började hon bli inriden, såklart. Till skillnad från mina andra hästar som jag nästan räddade från deras förflutna så har Ashbelle haft det rätt okej. Hon tränades inom hoppning & kom in i de stora tävlingarna. Liksom hennes föräldrar blev hon framgångsrik. 

 

Hennes ägare satte henne alltid som etta bland hästarna och dom beskrev henne som rar men bestämd. När hon fyllde 12 vart det en liten olycka, med knät, typ en massa avlagringar eller vad fsen. Hon fick ta en lång paus och glömde liksom bort hur det var att hoppa.  Dock kom hon tillbaka på hovarna igen & nu ser man verkligen vad hon går för. Hon testade på dressyr, dock kände hon att det var lite långtråkigt :D Hon gillar fart c: Alex kände ägaren som Abella var hos förut. Hon berättade att han älskade henne med hela sitt hjärta, efter att han avled fick hans dotter hästen. Tyvärr hade inte dottern så mycket erfarenhet med hästar så hon såldes vidare.

 

Det var då jag fick syn på annonsen och ringde direkt! <3

 

XOXO, Andrea🐴

♥ Presentation♥


Vi är 3 tjejer som spelar Starstable dagligen. Vi skriver inte våra riktiga namn men vi kallar oss Andrea, Esther & Cassandra. Vi bloggar om Starstable och lite redigeringar.
// Esther, Andrea & Cassandra.
P.S Klicka på bilderna så blir dom större.

♥Kategorier♥

♥ Senaste inläggen ♥

♥ Omröstning ♥

Om ni skulle köpa en häst, och ni bara fick välja en av dessa, vilken skulle det vara? ♥
 Ponny - skäck
 Dansk Varmblod
 Andalusie - Fuxfärg
 Selle Francais - skäck
 Arabisk Fullblod - Svart

♥ Fråga oss ♥

1 besvarad fråga

♥ Arkiv ♥

♥ Gästbok ♥

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Snowkiss aka Santex

Santex

   

Foxeye aka Fay

Fay

 

IceBoy

IceBoy

 

Superstar aka Sibella

 

LionKing aka Simba

 

Miniprincess aka Melodi

 

AshBell aka Abella

 

Wolftear aka Duster

 

GreyAngel aka Angel

Angel

 

Ashheart aka Iddy

Iddy

 

PopStar aka Poppe

Poppe

  

Wildprince aka Prince

Prince

    

Skylove aka Skrållan

    

Starfighter aka Kenny

 

Frostchild aka Lillagubben

 

 

 

(Bättre bild kommer)

Blueblood

 


Skapa flashcards