girlsfromstarstable

Alla inlägg den 11 augusti 2014

...

Hej,..


Kunde inte hålla mig! Köpte Minerva / Abella redan nu *-* Hon e så fin <3<3<3

Omg, här kommer bilder!


Hennes gångarter *^* 

          '

Hon känns redan som en del av mig c: bakgrunden om henne kommer imorron! Ha en bra kväll!<3


XOXO, Andrea

Hejsan!


Igår investerade jag Dusters outfit. Tänkte dela med mig av den. Dock så har jag två olika tröjor så dem båda kommer med :)


 

Jacka: Jarlaheim - "Jarla crue" Byxor: Väskobbensfiskeby -"Eko butiken" (tror jag) Hjälm: Väskobbens fiskeby "Ekobutiken" Skor: Firgrove  Schabrak: Väskobbens fiskeby - "Sjöstjärnan" (tror jag) Sadel: Firgrove  Träns: Uppdrag Hanskar: Marleys bondgård

Tröja👇: Marleys bondgård.

  

Hoppas ni gillade inlägget & outfiten!<3

XOXO, Andrea








Hejsan!


Nu ör jag tillbaka c: loggade in direkt på SSO och red runt på Duster samt köpte e outfit. Outfiten (vart ja köpte den) kommer i ett senare inlägg. Känns rätt okej att vara tillbaka ändå. Även om jag saknar Kroatien. Men men. Tänkte bjuda på lite bilder från dagens dressyr-pass med Duster. Han är en fena på det! 👌

     



Uteritt med Santex för att han ska få sträcka ut sina ben. Tydligen älskar han stranden!



 



Samt min kära vän Berta, hyrde henne som stallhjälp. Allt känns mycket lättare nu! :D

    xOXO, aNDREA<3





♥ Presentation♥


Vi är 3 tjejer som spelar Starstable dagligen. Vi skriver inte våra riktiga namn men vi kallar oss Andrea, Esther & Cassandra. Vi bloggar om Starstable och lite redigeringar.
// Esther, Andrea & Cassandra.
P.S Klicka på bilderna så blir dom större.

♥Kategorier♥

♥ Senaste inläggen ♥

♥ Omröstning ♥

Om ni skulle köpa en häst, och ni bara fick välja en av dessa, vilken skulle det vara? ♥
 Ponny - skäck
 Dansk Varmblod
 Andalusie - Fuxfärg
 Selle Francais - skäck
 Arabisk Fullblod - Svart

♥ Fråga oss ♥

1 besvarad fråga

♥ Arkiv ♥

♥ Gästbok ♥

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Snowkiss aka Santex

Santex

   

Foxeye aka Fay

Fay

 

IceBoy

IceBoy

 

Superstar aka Sibella

 

LionKing aka Simba

 

Miniprincess aka Melodi

 

AshBell aka Abella

 

Wolftear aka Duster

 

GreyAngel aka Angel

Angel

 

Ashheart aka Iddy

Iddy

 

PopStar aka Poppe

Poppe

  

Wildprince aka Prince

Prince

    

Skylove aka Skrållan

    

Starfighter aka Kenny

 

Frostchild aka Lillagubben

 

 

 

(Bättre bild kommer)

Blueblood

 


Skapa flashcards