girlsfromstarstable

Alla inlägg den 9 augusti 2014

Hejsan!

Nu när ni läser detta är jag antagligen påväg mot Sverige. Känner mig sjukt ledsen och upprörd över att lämna det vackra landet Kroatien. Men vad kan man göra åt det? Jag kommer ju tillbaka nästa sommar, hoppas jag.

Så som vi tänkt oss kommer vi hem söndag kväll, runt 10-12. Då får vi se om det blir ett snabbt inlägg. Saknar verkligen mina bästa vänner Cassandra & Esther så det finns inte♥ Nu får vi bara hoppas på en härlig skolstart också men fest! Jo, du vet, vi firar med en fest över att skolan startar. Tydligen måste man vara där. Den enda orsaken till att jag far är för att man får gratis glass & hamburgare plus att man får hänga med sina kompisar.

Tänkt att jag kanske kommer starta en egen blogg någon gång i framtiden. Men vi får se hur det blir med den idén. Kommer såklart fortsätta att blogga på denna, bara att om jag startar min egna så blir inläggen lite mer JAG ;)

Något jag kommer ta upp nu vid skolstarten är mobbning & hur man kan se på skolan. Vissa går faktiskt igenm en svår period.

Snart blir det en massa mer bilder från mig, då jag faktisk kan spela SSO♥

Hoppas ni hade ett skönt sommarlov, vi ses snart!♥

XOXO, Andrea

♥ Presentation♥


Vi är 3 tjejer som spelar Starstable dagligen. Vi skriver inte våra riktiga namn men vi kallar oss Andrea, Esther & Cassandra. Vi bloggar om Starstable och lite redigeringar.
// Esther, Andrea & Cassandra.
P.S Klicka på bilderna så blir dom större.

♥Kategorier♥

♥ Senaste inläggen ♥

♥ Omröstning ♥

Om ni skulle köpa en häst, och ni bara fick välja en av dessa, vilken skulle det vara? ♥
 Ponny - skäck
 Dansk Varmblod
 Andalusie - Fuxfärg
 Selle Francais - skäck
 Arabisk Fullblod - Svart

♥ Fråga oss ♥

1 besvarad fråga

♥ Arkiv ♥

♥ Gästbok ♥

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Snowkiss aka Santex

Santex

   

Foxeye aka Fay

Fay

 

IceBoy

IceBoy

 

Superstar aka Sibella

 

LionKing aka Simba

 

Miniprincess aka Melodi

 

AshBell aka Abella

 

Wolftear aka Duster

 

GreyAngel aka Angel

Angel

 

Ashheart aka Iddy

Iddy

 

PopStar aka Poppe

Poppe

  

Wildprince aka Prince

Prince

    

Skylove aka Skrållan

    

Starfighter aka Kenny

 

Frostchild aka Lillagubben

 

 

 

(Bättre bild kommer)

Blueblood

 


Skapa flashcards