girlsfromstarstable

Alla inlägg den 4 augusti 2014

c:

Hej!

Jo själv har jag varit med i Esme Silverforce´s tävling om att vinna en bild på sin häst. Vi får se hur det går! Hoppas det blir ngt utav det. Tycker att hon är sjukt duktigt på att rita & redigera på fotoshop och vinnarna kommer antagligen inte bli besvikna alls!♥ Länk till hennes blogg HÄR!

Hej♥

På lördag morgon ( 03:00 typ ._.) så ska jag vakna, släpa mig ur sängen fram till bilen & fara tillbaka till Sverige. Med bil. Inte kul. Jag saknar ju Sverige också, men kommer sakna Kroatien 10 ggr mer eftersom jag ändå bor här i 2 månader medan jag bor i Sverige i typ ett helt år ._. Dock så är det ju vissa saker jag ändå ser fram emot; Mina vänner, min säng, starstable, Danny konserten mm. Det jag inte saknar är skolan, lärarna, läxorna, proven, klimatet. Haha :c

Men det som är det jobbigaste är att jag kommer lämna den bästa platsen jag vet. Min pappa är också riktigt ledsen, eftersom Kroatien / Bosnien betyder sjukt mke för honom.

Men till något positivt nu då, jag får träffa mina vänner och ha det kul. Dock hade jag ju det sjuktroligt här också ><

Under helgen så reser jag från Kroatien till norra Schweden med bil. Då blir det inga inlägg. Jag kommer hem runt 10-12 på natten och då blir det bums i säng, kanske ett snabbt inlägg om jag kommer hem runt 10. På måndag morgon ska jag packa upp allt, om inte mamma får typ spel över att jag suger på att göra det XD

En sak jag är extra excited över är konserten jag ska till med Cassandra och Esther. Ska bli sjukt kul. Vi har även planerat att träffas innan skolan börjar för att sova över och spela SSO nattid om det funkar XD Något jag också ser fram emot är mitt kommande LT medlemskap. Kommer ABSOLUT INTE köpa det när det är 1200 sc, utan 4000 sc eftersom det blir mer för pengarna vilket både jag & pappa kommer överrens med. Jag betalar själv vilket jag tycker är bra c:

Har gjort upp världens schema, som jag antagligen kommer använda mig mycket av. Cassandra tror att jag inte kommer lyckas hålla mig till löften om hur ska jag använda mina pengar. Haha xD


Tänkte köra lite självbiografi också :3

Född: 12 Juli 2000

Ålder: 14

Namn: Andrea

Fakta: Föddes i Bosnien, men bor i Sverige, har bott där hela mitt liv. Själv reser jag varje sommar till Kroatien och Bosnien. Är en positiv tjej, som är känslig och gillar inte när folk snackar skit om mina vänner. Min familj och de närmaste vännerna är alltid number 1 för mig♥ Själv föredrar jag att sätta mina vänner och familj före mig. Ibland brukar jag tänka på björnar, hatar björnar. Usch. Jätteläskiga ju!! Älskar sniglar. Omg. Sniglar♥ Seriöst, varje snigel jag ser måste jag ta upp. Dom är så roliga! *host* har ätit sniglar på en tapas restaurang också. Smakade gott. Är väldigt random av mig ibland.


På fritiden dansar jag Hip hop med Cassandra. Jag har inte dansat så länge, men förut dansade jag rätt så mycket innan jag bröt mitt lår och behövde genomgå 3 operationer. Nu är jag back on track och dans är bland det bästa jag vet!

Älskar djur. Varje år i Kroatien tar jag han om en eller flera kattungar / katter. Något jag tycker är hemsk är när jag ser hundar som är övergivna. Katter jagar ju, det gör inte hundar. ;c Om jag fick chansen skulle jag adobtera varje hund från gatan ><

Jag gillar att pröva på nya saker som man kan äta :3 Nu ska jag googla på sniglar.


Bye!♥

XOXO, Andrea

♥ Presentation♥


Vi är 3 tjejer som spelar Starstable dagligen. Vi skriver inte våra riktiga namn men vi kallar oss Andrea, Esther & Cassandra. Vi bloggar om Starstable och lite redigeringar.
// Esther, Andrea & Cassandra.
P.S Klicka på bilderna så blir dom större.

♥Kategorier♥

♥ Senaste inläggen ♥

♥ Omröstning ♥

Om ni skulle köpa en häst, och ni bara fick välja en av dessa, vilken skulle det vara? ♥
 Ponny - skäck
 Dansk Varmblod
 Andalusie - Fuxfärg
 Selle Francais - skäck
 Arabisk Fullblod - Svart

♥ Fråga oss ♥

1 besvarad fråga

♥ Arkiv ♥

♥ Gästbok ♥

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Snowkiss aka Santex

Santex

   

Foxeye aka Fay

Fay

 

IceBoy

IceBoy

 

Superstar aka Sibella

 

LionKing aka Simba

 

Miniprincess aka Melodi

 

AshBell aka Abella

 

Wolftear aka Duster

 

GreyAngel aka Angel

Angel

 

Ashheart aka Iddy

Iddy

 

PopStar aka Poppe

Poppe

  

Wildprince aka Prince

Prince

    

Skylove aka Skrållan

    

Starfighter aka Kenny

 

Frostchild aka Lillagubben

 

 

 

(Bättre bild kommer)

Blueblood

 


Skapa flashcards