girlsfromstarstable

Alla inlägg den 2 juli 2014

Nu bär det av till Bosnien! Jag antar att jag redan sitter i bilen när inlägget släpps! (det kommer bli tidinställt!) Kommer tillbringa 2 veckor där. Ska besöka min farmor & hon bor i en by så det finns knappast bra vatten där... Eftersom det har varit världens katastrof där den senaste månaden (översvämning i typ hela landet) så är det inte så jätte varmt vilket jag e tacksam över eftersom jag minns förra året... Kokhett! D: Vi kommer antagligen också åka till huvudstaden Sarajevo och träffa vänner där samt äta en massa Bosnisk mat. Kommer försöka snappa upp internet från Kroatien under eken på parkeringen vid kyrkan hos farmor. Pappa lyckades faktiskt en gång! :D Haha. För att vara helt ärlig orkar jag inte resa tll Bosnien... De finns inget kranvatten i byn och det gör så at hygienen blir dålig. Men tänker tvinga mamma och pappa att koka lite vatten åt mig så att jag får duscha ._.


Efter de två veckorna åker vi tillbaka till det härliga landet Kroatien och då tänker jag bada i havet hela tiden! >< Känns som att denna semester är typ sjukt kort :( Förut stannade vi i typ 8 veckor i Kroatien utan att fara till Bosnien men nu far vi ju dit & e på semster i 7 veckor. Aja, man ska inte klaga. Vissa åker ju bara på semster i typ 1 vecka.. Saknar inte Sverige ett dugg faktiskt XD Förra året gjorde jag det, men det var innan det vart jobbigt med alla läxor. Dock saknar jag min vänner sjukt himla mke! ♥ Speciellt Esther & Cassandra.


Aja, tjingeling, ha´det gött!


XOXO, Andrea♥

♥ Presentation♥


Vi är 3 tjejer som spelar Starstable dagligen. Vi skriver inte våra riktiga namn men vi kallar oss Andrea, Esther & Cassandra. Vi bloggar om Starstable och lite redigeringar.
// Esther, Andrea & Cassandra.
P.S Klicka på bilderna så blir dom större.

♥Kategorier♥

♥ Senaste inläggen ♥

♥ Omröstning ♥

Om ni skulle köpa en häst, och ni bara fick välja en av dessa, vilken skulle det vara? ♥
 Ponny - skäck
 Dansk Varmblod
 Andalusie - Fuxfärg
 Selle Francais - skäck
 Arabisk Fullblod - Svart

♥ Fråga oss ♥

1 besvarad fråga

♥ Arkiv ♥

♥ Gästbok ♥

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Snowkiss aka Santex

Santex

   

Foxeye aka Fay

Fay

 

IceBoy

IceBoy

 

Superstar aka Sibella

 

LionKing aka Simba

 

Miniprincess aka Melodi

 

AshBell aka Abella

 

Wolftear aka Duster

 

GreyAngel aka Angel

Angel

 

Ashheart aka Iddy

Iddy

 

PopStar aka Poppe

Poppe

  

Wildprince aka Prince

Prince

    

Skylove aka Skrållan

    

Starfighter aka Kenny

 

Frostchild aka Lillagubben

 

 

 

(Bättre bild kommer)

Blueblood

 


Ovido - Quiz & Flashcards