girlsfromstarstable

Alla inlägg under juni 2014

Den här bilden tog jag på ett av mina uppdrag och den ser helt sjuk ut.... Hahaha xD


 


// Esther

      Wooho!

Nu man man sola i fortpinta! Känns bra. Väldigt gulligt c: XD Man kan hoppa med sina hästar, bada längre än vanligt (man har inte den där timern) man kan även shoppa i klädaffärerna eller köpa en glass! Och gissa vad; man kan grilla! :D Det finns tydligen också en haj (Enligt Cassandra) men jag har dock inte sett den än. Äntligen har dom gjort något med stranden i fortpinta! Det var faktiskt lite tråkigt där för att vara ärlig förut. 


Anywaays - här kommer ngra bilder! <3

// Andrea


(Ni får ursäkta musen ☀️)

 

 

 Esther och jag 👇

        

(KLICKA PÅ BILDEN FÖR STÖRRE VERSION!)

Hejsan!

Haha, har sedan länge hittat ett fail i SSO som är lite skumt. Tänkte dela med mig av det iaf, om jag hittar flera så visar jag det också!

Ni ser kvinnan här: 👇 jo,...

 

Hon blir tydligen en man när ma klickar på henne/hennes shop....👇

 

Checka in det själv, det är i forpinta! ;)

// Andrea

Hej jag hittade en björn i skogen och tog några bilder:

      

//   

Hej jag tänkte bra länga in nåt för att det har jag inte gjort på ett tag, HOST*. Aja här kommer några bilder på mig och Wildprince! P.S När jag köper en tinker så ska jag ha blått på hens tillbehör! D.S

Här kommer lite anna fakta om mina hästar:

Greyangel: Brun/ svart tillbehör 

Wildprince: Gröna tillbehör

Min blivande tinker: Blåa tillbehör


Här kommer bilderna:

          

Bocksprång av den lilla bockis-ponnyn!! Sötnos jag älskar dig!   


//  

 


Hej Cassandra här igen!


Detta är min underbara nya älskling, BlueBlood! Det är en jorvikisk ponny som jag köpte på Fort Pinta Strand.

Vill bara säga att jag älskar dig BlueBlood!


Ras: Jorvikisk Ponny

Namn: Blueblood

Smeknamn: Brandon

Mankhöjd: 145 cm

Ålder: 3 år

Inriktning: Terräng


Övrigt: En förövrigt busig ponny, som älskar sin ryttare. Dock är han väldigt bestämd så han måste ha en ännu mer bestämd ryttare.



//Cassandra

 


Inget går emot en himmelsk fika, rosa saft och en kanelbulle! Ha en bra dag mina vänner, och njut av sommarens varma stunder!   


//Cassandra

Hej, 

nu ikväll har jag ridit runt och tittat i lite olika affärer och jag köpte några grejer som jag hade tänkt visa. Sen så gjorde jag några outfits som jag åkte till valedalesjön och fotade. Tyvärr hade alla outfits lika dana stövlar så det blev lite tråkigt men här kommer lite bilder iaf.   


                 

//  

♥ Presentation♥


Vi är 3 tjejer som spelar Starstable dagligen. Vi skriver inte våra riktiga namn men vi kallar oss Andrea, Esther & Cassandra. Vi bloggar om Starstable och lite redigeringar.
// Esther, Andrea & Cassandra.
P.S Klicka på bilderna så blir dom större.

♥Kategorier♥

♥ Senaste inläggen ♥

♥ Omröstning ♥

Om ni skulle köpa en häst, och ni bara fick välja en av dessa, vilken skulle det vara? ♥
 Ponny - skäck
 Dansk Varmblod
 Andalusie - Fuxfärg
 Selle Francais - skäck
 Arabisk Fullblod - Svart

♥ Fråga oss ♥

1 besvarad fråga

♥ Arkiv ♥

♥ Gästbok ♥

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Snowkiss aka Santex

Santex

   

Foxeye aka Fay

Fay

 

IceBoy

IceBoy

 

Superstar aka Sibella

 

LionKing aka Simba

 

Miniprincess aka Melodi

 

AshBell aka Abella

 

Wolftear aka Duster

 

GreyAngel aka Angel

Angel

 

Ashheart aka Iddy

Iddy

 

PopStar aka Poppe

Poppe

  

Wildprince aka Prince

Prince

    

Skylove aka Skrållan

    

Starfighter aka Kenny

 

Frostchild aka Lillagubben

 

 

 

(Bättre bild kommer)

Blueblood

 


Ovido - Quiz & Flashcards