girlsfromstarstable

Alla inlägg den 4 juni 2014

Hej, 

nu ikväll har jag ridit runt och tittat i lite olika affärer och jag köpte några grejer som jag hade tänkt visa. Sen så gjorde jag några outfits som jag åkte till valedalesjön och fotade. Tyvärr hade alla outfits lika dana stövlar så det blev lite tråkigt men här kommer lite bilder iaf.   


                 

//  

LOL

Haha, hittade ett rätt coolt ställe faktiskt! Gjorde någon lektion med en druid och sen fortsatte jag lite och hamnade på denna plats. Riktigt fin utsikt! 😁Det är ju sjukt kul när man hittar nya ställen högt upp. Här kommer lite bilder iaf, om ni vill veta vart det är (haha egentligen är det inte så himla speciellt) så är det: X: 278 Y:84   // ANDREA   

Hej, 

jag kom etta i mitt andra ponny championat och är så j***a glad. Sen så har ju tinkerhästarna kommit och dom är ju så gudomliga.Har en lite för stor kärlek till tinkrar( om det går). Lite högt pris som Andrea sa men ändå!!!!     


Här kommer 2 bilder från champet!


 

 

 

Har en fin kärlek till dessa fina hästar! Gillar alla lika mkt men kanske den svartskäckiga eller brunskäckiga lite mer.


//  

Yes!!


Dom är äntligen här, de fina Tinkerhästarna! De är så sjukt söta och fina!💞 Väldigt ståtliga är dom också! Dock... är priset lite för högt tycker jag. Min favorit är nog den brun-vita, den ser väldigt söt och fridfull ut! Haha. Här kommer lite bilder på dom 👇// Andrea 

     

♥ Presentation♥


Vi är 3 tjejer som spelar Starstable dagligen. Vi skriver inte våra riktiga namn men vi kallar oss Andrea, Esther & Cassandra. Vi bloggar om Starstable och lite redigeringar.
// Esther, Andrea & Cassandra.
P.S Klicka på bilderna så blir dom större.

♥Kategorier♥

♥ Senaste inläggen ♥

♥ Omröstning ♥

Om ni skulle köpa en häst, och ni bara fick välja en av dessa, vilken skulle det vara? ♥
 Ponny - skäck
 Dansk Varmblod
 Andalusie - Fuxfärg
 Selle Francais - skäck
 Arabisk Fullblod - Svart

♥ Fråga oss ♥

1 besvarad fråga

♥ Arkiv ♥

♥ Gästbok ♥

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Snowkiss aka Santex

Santex

   

Foxeye aka Fay

Fay

 

IceBoy

IceBoy

 

Superstar aka Sibella

 

LionKing aka Simba

 

Miniprincess aka Melodi

 

AshBell aka Abella

 

Wolftear aka Duster

 

GreyAngel aka Angel

Angel

 

Ashheart aka Iddy

Iddy

 

PopStar aka Poppe

Poppe

  

Wildprince aka Prince

Prince

    

Skylove aka Skrållan

    

Starfighter aka Kenny

 

Frostchild aka Lillagubben

 

 

 

(Bättre bild kommer)

Blueblood

 


Ovido - Quiz & Flashcards