girlsfromstarstable

Alla inlägg den 3 juni 2014

Hej!


Haha rider omkring lite med Foxeye i Gyllenåsarnas dal. Hon smälter in med naturen hon, lilla Kameleont! 🐸 Har ändrat hårfärg och frisyr samt sminkning! Dock...Tycker jag kanske att sminkningen var lite mörk men vi får väl se! Snart sommar också, känns ju bra. Åker till Kroatien och Bosnien (kommer därifrån, Bosnien alltså) i sommar så det ska bli skönt att bada i havet och sola på stränderna. Kommer dock avbryta min SR - prenumeration under sommaren eftersom jag tycker att jag har bättre saker att göra! Sen efter sommaren, kommer jag köpa LT  - SR eftersom jag känner att en månad gång på gång tar mer pengar än om man betalar 549 : - en gång! Kommer ju såklart köpa för egna pengar. Imorgon kommer också den nya hästen, Tinkern! Längtar väldigt mycket för att få se hur den ser ut och hur mycket den kostar, så då vet jag när jag kommer tillbaka från semestern. Tänkte då köpa den jääättefina brun - vita eftersom den såg så himla gullig ut! 🐴👌 Om ni vill se hur den ser ut klicka här! 👉 https://www.starstable.com/se/news 👈 Tänkte faktiskt göra en undersökning om vilka platser du tycker bäst om på SSO. Det finns att välja mellan Valedale, Firgrove, Fortpinta, GÅD och Byn Silverglade! Tänker såklart göra undersökningen på SSO någon gång! 😊 Hoppas ni gillade detta inlägg! Det kommer en tabell på undersökningen någon gång.   


  


Hej, jag är en av oss tre tjejer som skriver på denna blogg!


På bilden ser ni mig, Cassandra, och min underbara häst Silverfire.

Jag tänkte berätta lite fakta om min häst, så let´s start:


· Namn: Silverfire

· Ras: Jorvikiskt varmblod

· Kön: Hingst

· Ålder: 10 år


· Om min häst...


En lekfull och glad häst som älskar sin ryttare, som har en livlig och kärleksfull blick. Hoppar och tävlar gärna, varje tävling blir ett nytt äventyr. En sann ryttare behöver en sann häst, därför valde jag min häst - Silverfire!

//Cassandra

♥ Presentation♥


Vi är 3 tjejer som spelar Starstable dagligen. Vi skriver inte våra riktiga namn men vi kallar oss Andrea, Esther & Cassandra. Vi bloggar om Starstable och lite redigeringar.
// Esther, Andrea & Cassandra.
P.S Klicka på bilderna så blir dom större.

♥Kategorier♥

♥ Senaste inläggen ♥

♥ Omröstning ♥

Om ni skulle köpa en häst, och ni bara fick välja en av dessa, vilken skulle det vara? ♥
 Ponny - skäck
 Dansk Varmblod
 Andalusie - Fuxfärg
 Selle Francais - skäck
 Arabisk Fullblod - Svart

♥ Fråga oss ♥

1 besvarad fråga

♥ Arkiv ♥

♥ Gästbok ♥

♥ Kalender ♥

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Snowkiss aka Santex

Santex

   

Foxeye aka Fay

Fay

 

IceBoy

IceBoy

 

Superstar aka Sibella

 

LionKing aka Simba

 

Miniprincess aka Melodi

 

AshBell aka Abella

 

Wolftear aka Duster

 

GreyAngel aka Angel

Angel

 

Ashheart aka Iddy

Iddy

 

PopStar aka Poppe

Poppe

  

Wildprince aka Prince

Prince

    

Skylove aka Skrållan

    

Starfighter aka Kenny

 

Frostchild aka Lillagubben

 

 

 

(Bättre bild kommer)

Blueblood

 


Skapa flashcards